CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Welcome To This Blog..Leave Your Comment Okey..Thanxz"

OuR jOuRnEy

Daisypath Friendship tickers

Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 27 Jun 2011

u.!!tamo sentap lebey2..tamo2..jgn mara ya..:D

emoticon06 L0ve juz 4 fun,but only 4 org yg ada nawaitu utk mprmaenkn..and 4 org yg ikhlas,cinta adalah kekuatan dlm kasih syg dlm phbungn n utk menruskn khdupn 4 their future...

emoticon06 cnta ad lah prsaan indh yg akn tmbul dlm dri stiap insn dmna mgjar kta erti ksh syg yg sbnr... cnta tu tlalu mdlm, yg pntg cnta tu akn kekl slma2 ye skra yer mncntai yg mha Esa.. :D

emoticon06 cinta pade manusia ia akan tinggal kan kita satu ari kelak,cinta pada bunge ia akan layu, maka cintai allah kerna ia sentiasa ade di sisi tnpe kita nmpak tp dpt merase..=)

emoticon06 CINTA mampu merubah segala-galanya, tanpanya, manusia tak mungkin merasakan kebahagian...
CINTA adalah fenomena hati yang sukar difahami

emoticon06 centa adalah tentang hati dan prasaan sseorg .. yg saling mncintai antare lelaki dgn prempuan .. centa juga boleh mrubah hidop sseorg , dgn brkongsi hidop & kasih syg ..

emoticon06 Cinta itu perasaan jiwa semulajadi. Ia adalah fitrah yang menjadi salah satu sifat manusia. Ia wujud bila hati tertarik kepada yang dicintainya itu penuh emosi dan gembira kerana itu. Dalam memenuhi keperluan untuk puas dalam cinta,manusia ...menghadapi krisis nilai. Insan yang mula jatuh cinta akan bersungguh untuk mencapai kepuasan dalam cinta itu..

emoticon06 Cinta Itu Indah
Walaupun kewujudan cinta tidak bisa dilihat,tetapi cinta itu indah dan cantik.Cantiknya itu tulin dan tidak ia bertopeng.
Bukan saja ia cantik malah suci murni,bercahaya gemerlap dan putih bersih.

emoticon06 Cinta seperti matahari, ia tetap bercahaya. Walau malam menjelma, cahayanya pada bulan tetap menerangi kekadang ia juga gerhana tetapi akan kembali jua kecerahannya.


I'm cowie, I can't be perfect :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

p!ecEs_GuRLz

Daisypath Anniversary tickers

Si chubby

Daisypath Happy Birthday tickers