CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Welcome To This Blog..Leave Your Comment Okey..Thanxz"

OuR jOuRnEy

Daisypath Friendship tickers

Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 3 Mei 2011

Assalamualaikum...kengkawang blogspot...

:: akhirnye aku b'jye m'bt blog ngn bantuan adk t'cinte NURUL SYAMILA BT. MOHAMAD SABRI, tuk mngisi mse lapangku yg suda lame xon9 dpan laptop.. stlah sekian lame aku deactive my fb ats arhan my hubby.. aku only contact my frenz kat YM & Skype je, e2 pon xbape rmai coz diowg lg aktif kat fb... hahahaha aku arap kekawang lam blog bole bri tnjuk ajr serba sdkit utk m'cntekkan blog aku yg bru b'mle nie...hua9

I'm cowie, I can't be perfect :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

p!ecEs_GuRLz

Daisypath Anniversary tickers

Si chubby

Daisypath Happy Birthday tickers